مصاحبه آرشیو خبر ها
انتظار مسئولیـت پذیری بیشتری دارم

انتظار مسئولیـت پذیری بیشتری دارم

آندره آ آنیلی مدیر جوان آنیلی که با کنار گذاشتن کونته از سرمربیگری یوونتوس و انتخال آلگری انتقادهای زیادی را متوجه خود دید ، در مصاحبه امروز خود در مورد شرایط بیانکونری پس از رفتن کونته گفت و از بازیکنان یووه درخواست داشتن اراده و تلاش بیشتر کرد .


" من از کار کردن با کونته در طول 3 فصل گذشته بسیار خوشحالم ، سه قهرمانی متوالی که او به توسط بازیکنانی که اکنون هم در اختیار داریم بدست آورد . من همه چیز را در نامه سرگشاده ای که برای هوادارانمان نوشتم توضیح دادم "

" ما با هم و به همراه سایر مدیران و ماروتا تصمیم به پایان همکاری کونته با یوونتوس گرفتیم . ما در شرایطی که برایمان غیر قابل پیش بینی بود جدایی او را شاهد شدیم و این موجب شد که تغییرات بسیاری داشته باشیم "

" فکر می کنم که خوش شانس بودیم که در این زمان آلگری در دسترس بود، و برای شروع ِ ماجراجویی او با شور و شوق و همان انگیزه همیشگی شروع به کار کرد "

" اکنون این انتظار را از بازیکنانم دارم که با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به قبل کار کنند و در تمرینات حاضر باشند تا به آمادگی لازم رسیده و با توان فنی و فیزیکی بالا رقابت ها را شروع کنند تا با هماهنگی زیاد ، تغییر ات بوجود آمده را بی اثر کنند و مانند فصل های گذشته با قدرت کار کنند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: